Урок позакласного читання

        

              Урок позакласного читання
                  з української літератури
                   5-6 клас

Галина Малик . «Вуйко Йой і  Страшна Велика Кука»
Автор: учитель - методист Розумівської ЗОШ I-III ступенів Запорізького району Запорізької області  Кулик Л. В.
Тема :Галина Малик  «Вуйко Йой  і Страшна Велика Кука»

Мета: Ознайомити з творчістю сучасних дитячих письменників, залучити до читання дитячої української літератури, розширити знання учнів про творчість української дитячої письменниці Галини Малик, розвивати уяву, творчі здібності, пізнавальний інтерес, виховувати почуття дружби, милосердя,  взаємопідтримки.

Тип уроку: Засвоєння нових знань і формування вмінь.

Обладнання :книжкова виставка творів сучасних українських дитячих письменників, презентації.
      
Актуалізація опорних знань: Книжкова виставка творів сучасних українських письменників( Галина Малик «Вуйко Йой і Страшна Велика Кука», Леся Воронина «Прибулець з країни Нямликів», Наталка Сняданко «Країна поламаних іграшок» ,Галина Ткачук «Вікно до собаки»
Які твори представлених письменників ви читали?
     Презентація: «Сучасні дитячі українські письменники» (Додаток 1 Презентація)
     Представлення випереджального завдання «Відгук на сучасну дитячу прозу» або реклама цікавої книжки( робота в парі-читач- ілюстратор)
   Робота з текстом : Сюжет- Вуйко Йой- добрий дух хати, домовичок жив у хатці, яка двісті років стояла на лісовій галявині. Там уже давно не жили люди і хатку вчені  перевозять  у музей дерев’яної архітектури(сканзен).Головний герой зважується покинути ліс і переселяється у сканзен, де і переживає разом із друзями Лишинею, Мишеням, Рукаселем, кротом Степановичем, жабками Кусею та  Касею неймовірні пригоди. Під час пригод вони знаходять чудернацьку істоту Страшну Велику Куку, яку придумав Рукасель.
 Тема: Повість про казкових героїв, які потрапляють у незвичайні пригоди, борються проти кривди та вірять у силу дружби.
Ідея: Незвичні герої вирішують питання ,які турбують кожного з нас ,навчаючи, як треба ставитись один до одного, до навколишнього світу, знайти себе і бути собою.
Словникова робота: вуйко, сканзен , крисаня ,бумеранг.
Презентація «Сканзен-музей просто неба» (Додаток 2 Презентація)
Зачитування цікавих епізодів, обговорення.
Бесіда за текстом:
1 Що об’єднує друзів, чому вони прагнуть спілкування?
2 Чому Велика Кука не страшна?
3 Що являє собою зграя кота Ірокеза?
4 Що ви можете сказати про алегоричність образу кота Ірокеза?
Робота в групах:  характеристика героїв казки( портрет, риси характеру, ставлення до друзів).
Художні засоби – описи, порівняння, епітети-робота в парі

Домашнє завдання : Напишіть міні- твір «Персонаж казки, який мені найбільш запам’ятався».


Немає коментарів:

Дописати коментар