Ефективність та результативність застосування педагогічних технологій
Розвивати дитячу творчість на уроках мови- це розвивати схований потенціал дитини, який може призвести до відкриття справжнього таланту.
Результат застосування педагогічних технологій – участь дітей в олімпіадах, мовних конкурсах.
Розвиток творчого потенціалу учня на
уроках української мови та
літератури ( з досвіду роботи
вчителя
української мови та літератури Кулик Л.В.- ОЗЗСО Розумівська школа)
В навчальній програмі з української
літератури відзначається: « Українська література як мистецтво слова є
носієм потужного заряду духовної
енергії. Засобами мистецтва слова вона допомагає збагачувати внутрішній світ
людини, формувати сильний характер, широкий світогляд, особисту культуру,
спрямовувати морально- етичний потенціал, розвивати інтелект, творчі здібності,
естетичний смак.»
Тому особливу увагу на уроках мови та
літератури звертаємо на розвиток саме творчих здібностей засобами мови та
літератури. Так при вивченні теми « Казки» в
5 класі діти із задоволенням
інсценізують уривки, які допомагають краще представити ті чи інші риси
характеру персонажа казки(« Фарбований Лис»,
«Мудра дівчина»). Таким чином відбувається входження в роль,
розвивається артистизм. При вивченні поезій П .Тичини, М. Рильського учні 11
класу створюють відеопоезії, роблять фотоілюстрації. Практикую таку форму
роботи як ілюстрація художнього твору, що сприяє розвитку фантазії, естетичного
смаку. На уроках мови пишемо творчі роботи- діалог з осінню. Цікава форма
розвитку творчих здібностей- участь дітей у конкурсі ораторського мистецтва ,де
вони представляють власну творчу роботу – есе на задану тему. Отже , різні
форми роботи на уроках мови та літератури сприяють розвитку всебічно освіченої
особистості.
Немає коментарів:
Дописати коментар