ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Ефективність та результативність застосування педагогічних технологій
Розвивати дитячу творчість на уроках мови- це розвивати схований потенціал дитини, який може призвести до відкриття справжнього таланту.


Результат застосування педагогічних технологій – участь дітей в олімпіадах, мовних конкурсах.








Розвиток творчого потенціалу учня на уроках         української мови та літератури ( з досвіду роботи
 вчителя української мови та літератури Кулик Л.В.- ОЗЗСО Розумівська школа)
В навчальній програмі з української літератури відзначається: « Українська література як мистецтво слова є носієм  потужного заряду духовної енергії. Засобами мистецтва слова вона допомагає збагачувати внутрішній світ людини, формувати сильний характер, широкий світогляд, особисту культуру, спрямовувати морально- етичний потенціал, розвивати інтелект, творчі здібності, естетичний смак.»

Тому особливу увагу на уроках мови та літератури звертаємо на розвиток саме творчих здібностей засобами мови та літератури. Так при вивченні теми « Казки» в  5   класі діти із задоволенням інсценізують уривки, які допомагають краще представити ті чи інші риси характеру персонажа казки(« Фарбований Лис»,  «Мудра дівчина»). Таким чином відбувається входження в роль, розвивається артистизм. При вивченні поезій П .Тичини, М. Рильського учні 11 класу створюють відеопоезії, роблять фотоілюстрації. Практикую таку форму роботи як ілюстрація художнього твору, що сприяє розвитку фантазії, естетичного смаку. На уроках мови пишемо творчі роботи- діалог з осінню. Цікава форма розвитку творчих здібностей- участь дітей у конкурсі ораторського мистецтва ,де вони представляють власну творчу роботу – есе на задану тему. Отже , різні форми роботи на уроках мови та літератури сприяють розвитку всебічно освіченої особистості.






Немає коментарів:

Дописати коментар